Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Απάντηση στα σχόλια από αναδημοσίευση του άρθρου: Ρατσισμός και οικονομία, πάνε μαζί


Η αναδημοσίευση του άρθρου: "Ρατσισμός και οικονομία, πάνε μαζί" στο blog http://ksipnistere.blogspot.com/2010/08/blog-post_6250.html  ήταν η αφορμή για πολλά σχόλια, στην πλειοψηφία τους υβριστικά. Είδα χαρακτηρισμούς που προκαλούν προβληματισμό. Σαν απάντηση ακολουθεί το επόμενο σχόλιο,

Από ΔΥΝΑΤΟ ΜΥΡΜΗΓΚΙ,



Διάβασα αρκετά από τα σχόλια και για να υπάρχουν όλες αυτές οι αντιδράσεις σίγουρα είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς. Είδα χαρακτηρισμούς όπως , βλαξ, αριστερός, κάποιος λέει "Σταματηστε λοιπον καθαρματα τη προπαγανδα γιατι σας μαθαμε πια!"(εγώ είμαι το κάθαρμα και κάνω προπαγάνδα), άλλος με λέει επικίνδυνο.

Λίγα λόγια μόνο, κάθε φορά που γράφω κάτι μέσα στο μυαλό μου δεν έχω κανενός είδους γραμμές ή χρώματα. Πάντα στη ζωή μου έβαζα τον εαυτό μου στη θέση αυτού για τον οποίο μιλάω και έτσι αυτή η διαδικασία με έκανε να γράψω αυτό το άρθρο. Ο ρατσισμός είναι φανερός και ανεξέλεγκτος, το μίσος είναι πολύ και αυτό που με θλίβει είναι ότι πολλοί μπαίνουν στο τρυπάκι αλληλοχαρακτηρισμών και συγκρούσεων. Το πιο θλιβερό όμως είναι ότι πολλοί κατηγορούν τον διπλανό τους και όχι τον εαυτό τους. Ο απροστάτευτος μετανάστης δεν είναι εχθρός μας, αλλά αν θέλετε κάποιον για να λιθοβολίσετε είναι η κυβερνησή σας. Αν θέλετε κάποιον να ξεσπάσετε να είναι ο εαυτός σας που του επιτρέψατε να παίξει το παιχνίδι, που ψηφίσατε μέσα σε ένα δήθεν δημοκρατικό πολίτευμα που η κομματική σας γνώση φτάνει τα 5 κόμματα που έχουν προβολή και δύναμη. Δε μπορώ τους ανθρώπους που τους λες κάτι και σου λένε είσαι αριστερός ή είσαι δεξιός η ΕΙΣΑΙ κάτι. Δεν είμαστε όλοι κάτι και δε σκεφτόμαστε όλοι έτσι όπως σκέφτονται τα γεμάτα σύνορα μυαλά σας. Βρείτε τε τα με τον εαυτό σας όσοι εύκολα κατηγορείται μια ομάδα ανθρώπων που πολλοί εκμεταλεύονται. Μάθετε να κατηγορείται το χέρι σας για όσους σταυρούς έχει βάλει σε αυτούς που είναι το αληθινό πρόβλημα. Δεν διαλέγουμε που γεννιόμαστε, ούτε σε τι σώμα γεννιόμαστε.

Όσοι ενοχλούνται από την μη εφαρμογή νόμων να τα βάλουν με την κυβέρνησή τους και το κράτος τους. Μη φτύνετε τον μετανάστη, η χλέπα αξίζει ολοκληρωτικά στη φοβερή μας σύγχρονη Ελλάδα και όλους εμάς γιατί- ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ,και ναι αυτό μας αξίζει αφού αυτό έχουμε και αυτό συντηρούμε.

http://dinatomirmigi.blogspot.com/

4 σχόλια:

  1. Ρε μυρμήγκι φάσκεις κι αντιφάσκεις
    Ελάχιστοι είναι αυτοί που θεωρούν τον μετανάστη εχθρό τους.Αλλά τόσοι πολλοί που είναι και με το παρόν σύστημα δεν βοηθούν την κατάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μηπως μπορει να μου πει κάποιος πόσα παιρνουν οι αλλοδαποί για να ρθούν στην Ελλάδα;

    Σιγουρα δεν ειναι αυτοί που φταινε για την όλη κατάσταση διότι ειναι και αυτοί θυματα της παγκοσμιοποιησης. Αλλά όταν ο Σομαλός δινει την ηρωινη στο παιδί μου, ο ΑΛβανός μου Βιάζει τη μάνα μου, ο Τουρκος μου εσφαζε το πατερα μου(1954) και ερχεται ξανα στην Ελλάδα, και ο πακιστανός στηνοντας παρανομα τη παραγκα του εξω από το μαγαζι μου με σκοπό η επιχειρηση μου να πάει κατα διαόλου(παρεμπόριο) τότε ΝΑΙ:
    και ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και ΛΑΟΣ θα ψηφίσω
    και Θανατος στους ξενους θα φωνάξω
    και θα το δηλωσω πως είμαι Ρατσιστης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχήν συμφωνείς ότι δε φταίνε αυτοί για τη θέση που βρίσκονται, άρα πρέπει να τους αντιμετωπίσεις σαν ανθρώπους.
    Ο Σομαλός δε δίνει ηρωίνη στο παιδί σου, το παιδί σου επιλέγει αν θα πάρει από τον Σομαλό. Ο Αλβανός δε σου βιάζει τη μάνα, στη βιάζει ο πρωθυπουργός σου, κυκλοφορούν εξαιρετικοί Αλβανοί ανάμεσά μας που ζουν με αξιοπρέπεια και δεν τους αξίζει καμία περιθωριοποίηση. Ο Τούρκος του 54' το πιο πιθανό είναι ότι έχει αφήσει πίσω του έναν αξιόλογο εγγονό, που κατανοέι ότι δεν έχει τίποτα να χωρίσει με τους Έλληνες και γνωρίζει ότι η εχθρότητα είναι ένα πολιτικό παιχνίδι. Ο πακιστανός θέλει να ζήσει, αν κλείνει η επιχείρησή σου προφανώς δε φταίει ο πακιστανός αλλά η αγορά της χώρας σου και οι υψηλές σου τιμές. Θοδωρή έλα μη μου πεις τώρα ότι επειδή η αγορά είναι σε κόμμα σου φταίει ο πακιστανός, ή ότι οι αλλοδαποί μας παίρνουν τις δουλειές. Μην ακούω αυτές τις καραμέλες. Έλληνες πολίτες τους βάζουν στις δουλειές τους. Δε φταίνε οι άνθρωποι που πεινάνε και η ζωή τους είναι μόνο δουλειά και ύπνος.
    Απαξιώ να σχολιάσω το θάνατος στους ξένους..
    Κάνε τον κόπο κάποια στιγμή και υπέθεσε τι θα έκανες αν γεννιόσουν στο σώμα ενός από αυτούς που θες να θανατώσεις.
    Είσαι δηλητηριασμένος ανεπανόρθωτα για να σε πείσω ότι οι ιδέες σου νοσούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμπτωματικά διάβασα το άρθρο.. αύριο γράφω έκθεση για το ρατσισμό. (παρεπιμπτόντως πολύ καλό, αν και θα προτιμούσα έναν τίτλο Ρατσισμός και Εκπαίδευση) δε λέω πως δεν είμαι ρατσίστρια, όλοι είμαστε άλλωστε. το θέμα είναι πώς διαχειρίζεται κανείς το πρόβλημα αυτό -γιατί πρόβλημα είναι-. Και όποιος λέει ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ και είναι περήφανος γι αυτό, σίγουρα χρειάζεται ψυχολογική υποστήριξη! είναι τραγικό πόσο υπνωτισμένος είναι ο κόσμος, από αυτή την πλύση εγκεφάλου που του έχουν κανει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή